CISV zomerkamp - Reisverslagen van Janneke Jegen - WaarBenJij.nu CISV zomerkamp - Reisverslagen van Janneke Jegen - WaarBenJij.nu
CISV zomerkamp

Deze zomer ga ik met vier Nederlandse blagen van 11 jaar op zomerkamp naar de Filipijnen met CISV. Deze wereldwijde organisatieorganiseert diverse kampen waarin kinderen uit verschillende landen samen op zomerkamp gaan. Tijdens dit zomerkamp gaan ze dingen doen zoals op elk ander zomerkamp: lekker rauzen, rennen, spelen, bonte avond, etc. maar komen ze ook in contact met elkaars cultuur dmv dagelijkse omgang en de nationale avonden die georganiseerd worden.
Ik heb er onwijs veel zin in en ben superbenieuwd wat al die verschillende culturen voor een sfeer zullen creëren. Waarschijnlijk zal ik niet veel toegang tot het wereldwijde web hebben, maar ik zal toch proberen zo nu en dan door de mazen van de autoriteiten heen te glippen en een berichtje te posten ;)

Recente Reisverslagen:

17 Juli 2009

Tyfonen, gekke kippen & jeepneys

08 Juli 2009

Up! Up! And Away!
Janneke

Woehoe! 5 januari vertrek ik voor 4 maanden naar Iowa City, Iowa, USA om daar te gaan studeren aan de University of (jaja, je raad het al :-P) Iowa! WAAR? denk je nu zeker?! Laat ik zeggen dat ik naar het Ysselsteyn, Limburg, van Amerika vertrek. En we weten allemaal wat betekent: tons of fun :) Uiteraard gaat er wat geblokt worden, maar oh wat ga ik een avonturen beleven met Aag --> mijn allerbeste vriendinnetje die mij vergezeld op dit avontuur! En niet te vergeten mijn kleine gele badeend Nappie D (zie foto). En om het verhaal nog mooier te maken: vanaf 10 mei gaan Aag + Jasper en JJ (onze friends die ook in de States studeren) + moi ook nog eens door Amerika treinen mèt een klein uitstapje naar Alessa die op dat moment op Aruba stage loopt. Kan het leven nog mooier??? Ik heb er zin an :)

Actief sinds 26 Juni 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 29953

Voorgaande reizen:

03 Juli 2009 - 01 Augustus 2009

CISV zomerkamp

05 Januari 2007 - 05 Januari 2007

Spring Semester @ USA

15 Juli 2006 - 15 Augustus 2006

Australia

Landen bezocht: