Hyperrrr - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Janneke Jegen - WaarBenJij.nu Hyperrrr - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Janneke Jegen - WaarBenJij.nu

Hyperrrr

Door: Janneke

Blijf op de hoogte en volg Janneke

12 Mei 2007 | Verenigde Staten, Chicago

Heej mensen,

Hier zitten we dan, in Chicago, in een hostel op een computer waar niet eens wword op staat (Kun je het geloven?!) te wachten op Jasper en Bart die gewoon elk moment kunnen arriveren...
We zijn helemaal hyper! En hebben zoveel zin in alle avonturen die we de komende weken gaan beleven!

Gisteren hebben we ons afscheidsfeestje gehad en vandaag heb ik (a.k.a. lamme tak) mijn allerlaatste paper ingestuurd.
Nu kan het feest beginnen!

Ff een klein overzicht waar de reis ons heen zal brengen:
-Chicago (nouja, daar zitten we al :))
- Memphis
- New Orleans
-Atlanta
-Washington D.C.
-Philadelphia
-New York
-Aruba
-New York
Jaja, decadentie ten top :D (Die jeugd van tegenwoordig ook...:P)

Nou, wij gaan Jasper en Bart knuffelen,
Tot snel!

xxXXOoox Aag & Jans

  • 13 Mei 2007 - 03:34

    Stephan En Nanda:

    He Jan,

    super veel plezier gewenst van ons!!! Het avontuur voor ons zit er alweer op. We gaan over een half uurtje naar het vliegveld in Sydney...

  • 13 Mei 2007 - 08:22

    Jorien:

    Hoi Jans!

    Leuk leuk leuk!! Groetjes aan Ales he, straks! Geniet er maar van, want voor je t weet zit je met ons aan een rosétje!

    Liefs Jo

  • 13 Mei 2007 - 10:19

    Sanne (A.):

    Heeej Jans,
    Super veel plezier met je reis!!! Geniet nog ff van die laatste paar weekjes, want ze zullen vast voorbij vliegen!!! Doe Ali de groetjes en tot snel :D
    xx San

  • 13 Mei 2007 - 18:48

    Els:

    .....yeah, ik ga 'r gewoon over ophouden, je weet allang hoe jaloers ik ben! :P

    Dikke zoen, heb nu al zin in ons 'romantische weekendje', hihihi! :D

  • 14 Mei 2007 - 08:04

    Jan En Joke:

    Nou Janneke, vanuit het altijd warme Andalusie (ja, ja, ook wij hebben wel eens vakantie) even een vakantie groetje. Laat het je smaken de komende weken en we zien je wel weer in de week na het weekend dat je thuiskomt. Ook dan zijn we nl. een paar dagen weg ( maar dat wist je al).
    Nogmaals veel (knuffel)plezier en tot gauw,
    Joke en Jan

  • 14 Mei 2007 - 18:19

    JJ:

    Morgen in New Orleans! I'm pumped!

  • 14 Mei 2007 - 21:18

    Jesper:

    Ik word jaloers geloof ik... Gelukkig kan ik dit compenseren met een weekend in het altijd bruisende Neeroeteren:-s

  • 17 Mei 2007 - 15:43

    Sanne G:

    hej jans, dat moet zeker n mooie reis worden, te zien aan waar jullie allemaal naar toe gaan. geniet er maar lekker van, en ik sluit me helemaal bij jorien en san aan, want voordat je t weet, zit je weer bij ons aan de roseetjes en dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig! tot snel!
    xx san

  • 18 Mei 2007 - 09:30

    Pap:

    Nou ik ben weer geupdate door het lezen van Aggjes blog(s) en videootjes. Je hebt wel érg ver moeten reizen om een joekskapel te horen spelen, verder hartelijk dank voor je Honkbal kaart!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janneke

Woehoe! 5 januari vertrek ik voor 4 maanden naar Iowa City, Iowa, USA om daar te gaan studeren aan de University of (jaja, je raad het al :-P) Iowa! WAAR? denk je nu zeker?! Laat ik zeggen dat ik naar het Ysselsteyn, Limburg, van Amerika vertrek. En we weten allemaal wat betekent: tons of fun :) Uiteraard gaat er wat geblokt worden, maar oh wat ga ik een avonturen beleven met Aag --> mijn allerbeste vriendinnetje die mij vergezeld op dit avontuur! En niet te vergeten mijn kleine gele badeend Nappie D (zie foto). En om het verhaal nog mooier te maken: vanaf 10 mei gaan Aag + Jasper en JJ (onze friends die ook in de States studeren) + moi ook nog eens door Amerika treinen mèt een klein uitstapje naar Alessa die op dat moment op Aruba stage loopt. Kan het leven nog mooier??? Ik heb er zin an :)

Actief sinds 26 Juni 2006
Verslag gelezen: 265
Totaal aantal bezoekers 29943

Voorgaande reizen:

03 Juli 2009 - 01 Augustus 2009

CISV zomerkamp

05 Januari 2007 - 05 Januari 2007

Spring Semester @ USA

15 Juli 2006 - 15 Augustus 2006

Australia

Landen bezocht: