This is the end, my friend - Reisverslag uit Wangaratta, Australië van Janneke Jegen - WaarBenJij.nu This is the end, my friend - Reisverslag uit Wangaratta, Australië van Janneke Jegen - WaarBenJij.nu

This is the end, my friend

Door: Janneke

Blijf op de hoogte en volg Janneke

14 Augustus 2006 | Australië, Wangaratta

Back in Wang zoals jullie al konden vermoeden. De 2 dagen in Sydney (Excuses San? Ik schaam me diep :S) zijn voorbij gevlogen! Vrijdags hebben we een cruise gemaakt door Syndey Harbour: heerlijk 2,5 uur mogen genieten van deze prachtstad terwijl we in een aangenaam zonnetje van 22 graden mochten vertoeven. Maar eerst hadden we natuurlijk grondig het Operahouse bekeken.. echt een machtig mooi gebouw! Dat iemand 50 jaar geleden op dit idee kwam toen hij een sinaasappel aan het pellen was (zo gaat de legende..)Na de luxe cruise zijn we naar het observation deck van de AMP/ Sydney Tower gegaan. Vanaf deze m hoge toren hadden we een prachtig uitzicht over Sydney by dusk. Daarna hadden we een dinnerdate met Sanne (mn vriendinntje die hier studeert) en, nadat de rest van mn familia terug was gegaan naar het motel, zijn San en ik gaan stappen. Een zeer aparte ervaring aangezien ze hier vloerbedekking in de kroeg leggen (???), maar qua muziek en mensen was het zeer goed te doen. Een leuk livebandje waar iedereen los op ging :) Maar San en ik mochten niet teveel zuipen, want de volgende dag zouden we de Harbour Bridge beklimmen! Dat was echt ontzettend gaaf! We hadden prachtig weer. Het uitzicht vanaf de brug is zowiezo echt ontzettend mooi, dus je kan je wel voorstellen hoe geweldig het is als je ze combineert ;) Na de bridge climb hebben we nog wat door Darling Harbour gesjouwd en een ons klem gegeten bij het all-you-can-eat-pizza, pasta en desert-buffet bij PizzaHut (moeten ze bij ons ook invoeren!) En toen was het alweer tijd om afscheid te nemen :( Ik vond het echt superleuk San om te zien hoe en waar jij de komende 5 maanden leeft. Echt super! Je weet dat ik jaloers ben ;)
Zondag zijn mijn ouders, Giel en ik weer naar Wangaratta gereden, waar de fam van Schijndel woont. Nog even wat laatste qualitytime met ze doorbrenegn en dan dinsdag vliegen we weer naar huis. Ik ben benieuwd hoe streng ze zullen zijn nu met al die enge gebeurtenissen in London :S Maarre, het zal wel goedkomen.. Zoals ze hier in Australia zeggen: No worries, mate! Tot snel!

  • 14 Augustus 2006 - 02:44

    Sanne:

    Hey Jans,
    Een hele goede terugreis en tot over 10 maandjes ofzo :S
    Nogmaals thanks voor een super leuk weekend!!!!
    En het staat al op de hyves hahaha Ik dacht ik zal het zelf maar ff mededelen ;)
    Spreek je snel!!
    Liefs xx San

  • 14 Augustus 2006 - 12:24

    Marieke:

    hahahaha, dat valt jou dan weer op he, die vloerbedekking in de kroeg, had ik Sanne nog niet over gehoord :D Echt gaaf dat je san hebt gezien daar en ik ben benieuwd naar alle andere leuke foto's!! Tot snel, xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janneke

Woehoe! 5 januari vertrek ik voor 4 maanden naar Iowa City, Iowa, USA om daar te gaan studeren aan de University of (jaja, je raad het al :-P) Iowa! WAAR? denk je nu zeker?! Laat ik zeggen dat ik naar het Ysselsteyn, Limburg, van Amerika vertrek. En we weten allemaal wat betekent: tons of fun :) Uiteraard gaat er wat geblokt worden, maar oh wat ga ik een avonturen beleven met Aag --> mijn allerbeste vriendinnetje die mij vergezeld op dit avontuur! En niet te vergeten mijn kleine gele badeend Nappie D (zie foto). En om het verhaal nog mooier te maken: vanaf 10 mei gaan Aag + Jasper en JJ (onze friends die ook in de States studeren) + moi ook nog eens door Amerika treinen mèt een klein uitstapje naar Alessa die op dat moment op Aruba stage loopt. Kan het leven nog mooier??? Ik heb er zin an :)

Actief sinds 26 Juni 2006
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 30008

Voorgaande reizen:

03 Juli 2009 - 01 Augustus 2009

CISV zomerkamp

05 Januari 2007 - 05 Januari 2007

Spring Semester @ USA

15 Juli 2006 - 15 Augustus 2006

Australia

Landen bezocht: