Tien, negen, acht.... - Reisverslag uit Venray, Nederland van Janneke Jegen - WaarBenJij.nu Tien, negen, acht.... - Reisverslag uit Venray, Nederland van Janneke Jegen - WaarBenJij.nu

Tien, negen, acht....

Door: Janneke

Blijf op de hoogte en volg Janneke

26 December 2006 | Nederland, Venray

zeven, zes, vijf, vier, drie, twee, een...
JA! Gassen maar met die boeing 747 :D

  • 26 December 2006 - 22:05

    Jasper:

    Aha, een uiterst informatief bericht!;)

  • 27 December 2006 - 01:50

    Sanne:

    Heeej Jans,

    Echt gaaf dat je nu bijna gaat vertrekken!!!! Ik wil nog niet naar huis :S:S
    Maar anyway veel plezier, maak er een mooie tijd van en laat me nog maar ff weten wanneer ik je kan bellen!!!

    xx San

  • 28 December 2006 - 21:41

    Mariël:

    Hey meissie,

    Ik vond t superleuk om je weer te zien vandaag!!! Moet ik nu weer zolang wachten;) Geniet er lekker van! Je gaat zeker weten een te gekke tijd tegemoet!

    Een dikke kus,

  • 30 December 2006 - 11:43

    Els:

    Alleen omdat we allebei in 'n andere uithoek van de wereld zitten, wil nog niet zeggen dat we niet meer kunnen synchroon-floozen he ;).. (alleen dan ff rekening houden met 't tijdverschil ;))
    Kusje

  • 30 December 2006 - 11:50

    Els:

    Alleen omdat we allebei in 'n andere uithoek van de wereld zitten, wil nog niet zeggen dat we niet meer kunnen synchroon-floozen he ;).. (alleen dan ff rekening houden met 't tijdverschil ;))
    Kusje

  • 30 December 2006 - 11:56

    Els:

    Alleen omdat we allebei in 'n andere uithoek van de wereld zitten, wil nog niet zeggen dat we niet meer kunnen synchroon-floozen he ;).. (alleen dan ff rekening houden met 't tijdverschil ;))
    Kusje

  • 05 Januari 2007 - 09:20

    Loes:

    Nou Janneke... en toen zat je bijna in je boeing... HEEEL VEEEL plezier en we houden contact!
    kus Loes

  • 05 Januari 2007 - 14:14

    Pleuntje:

    Hee janneke, op dit moment zitten je nog in het vliegtuig met mijn zusje..pff..hoop dat jullie veilig aankomen! Meid, geniet er vreselijk van en let een beetje op mijn lieve zussie he? ;)
    Dikke zoen, Pleuntje

  • 06 Januari 2007 - 13:22

    Els:

    Oi, nu zie ik m'n triple comment.. :$.. sorry for that! :D

    Hoorde van Aag dat je eerste nacht meteen 'n sleepover was ;) Haha.. way to go, fine lady! :P

    Kusje

  • 06 Januari 2007 - 21:50

    Marieke:

    Heej janneke jegen. waar ben jij nu? :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janneke

Woehoe! 5 januari vertrek ik voor 4 maanden naar Iowa City, Iowa, USA om daar te gaan studeren aan de University of (jaja, je raad het al :-P) Iowa! WAAR? denk je nu zeker?! Laat ik zeggen dat ik naar het Ysselsteyn, Limburg, van Amerika vertrek. En we weten allemaal wat betekent: tons of fun :) Uiteraard gaat er wat geblokt worden, maar oh wat ga ik een avonturen beleven met Aag --> mijn allerbeste vriendinnetje die mij vergezeld op dit avontuur! En niet te vergeten mijn kleine gele badeend Nappie D (zie foto). En om het verhaal nog mooier te maken: vanaf 10 mei gaan Aag + Jasper en JJ (onze friends die ook in de States studeren) + moi ook nog eens door Amerika treinen mèt een klein uitstapje naar Alessa die op dat moment op Aruba stage loopt. Kan het leven nog mooier??? Ik heb er zin an :)

Actief sinds 26 Juni 2006
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 30011

Voorgaande reizen:

03 Juli 2009 - 01 Augustus 2009

CISV zomerkamp

05 Januari 2007 - 05 Januari 2007

Spring Semester @ USA

15 Juli 2006 - 15 Augustus 2006

Australia

Landen bezocht: