Koninginnedag! - Reisverslag uit Iowa City, Verenigde Staten van Janneke Jegen - WaarBenJij.nu Koninginnedag! - Reisverslag uit Iowa City, Verenigde Staten van Janneke Jegen - WaarBenJij.nu

Koninginnedag!

Door: Janneke

Blijf op de hoogte en volg Janneke

30 April 2007 | Verenigde Staten, Iowa City

Even een kleine wens voor een heerlijke koninginnedag! Maar met zo'n weer moet dat zeker lukken ;)
Ook hier in het tropische Iowa laten we deze mooie feestdag niet zomaar voorbij gaan: Aag & Ik hebben ons beste pakkie aangetrokken:D Voor een kleine illustratie, zie de foto op deze site ;)

Groetjes Janneke

PS: Een grote, uitgebreide blog van de afgelopen maand volgt morgen. Het mooie weer heeft me te moe gemaakt om nu nog een boekwerk te typen ;)

  • 30 April 2007 - 09:24

    Marrrrr:

    Haha, lachen outfits!!! Brengt me op ideëen;)Komt helemaal goed! 'Hip hip, van de koeien naar de kip kip, lalallaaaaa'.
    Doeeeeeeeeeeeeeei

  • 30 April 2007 - 09:27

    Jorien:

    Zelfs hier loopt niemand in zo'n hippe outfit!
    xxxxx

  • 30 April 2007 - 16:08

    Mam:

    Nou,nou kijken jullie maar uit dat je niet opgepakt worden :)
    Ziet er goed uit trouwens!

  • 30 April 2007 - 16:09

    Mam:

    Wat een krom nederlands !!!!
    Sorry............

  • 30 April 2007 - 17:16

    Pap:

    Jullie durven zeg! Loop je niet het risico opgepakt te worden? Waar is mijn, met liefde ingescand én toegemaild kroontje? Was zeker nét iets teveel het vereiste knip én plakwerk?

  • 01 Mei 2007 - 06:32

    Pleuntje:

    Hee Jans, leuke outfit! Het feest in Eindhoven was werkelijk fantastisch, mede dankzij PSV natuurlijk! Succes de laatste week en geniet van jullie reisavonturen de komende week!

  • 01 Mei 2007 - 06:33

    Pleuntje:

    Herstel: de komende VIER weken..bofkonten ;)

  • 01 Mei 2007 - 23:33

    De Skippy's:

    deze pindakaas komt vast van hier.
    Wij hebben koninginnedag door gebracht met wortelstamp(kijkt tenminste oranje)
    Oja we hebben regen voor het eerst in 10 maanden een paar goeide buien. nog even en vacantie begint!!!!! veel liefs de aussies

  • 07 Mei 2007 - 14:02

    Els:

    Muhhahhahaha....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janneke

Woehoe! 5 januari vertrek ik voor 4 maanden naar Iowa City, Iowa, USA om daar te gaan studeren aan de University of (jaja, je raad het al :-P) Iowa! WAAR? denk je nu zeker?! Laat ik zeggen dat ik naar het Ysselsteyn, Limburg, van Amerika vertrek. En we weten allemaal wat betekent: tons of fun :) Uiteraard gaat er wat geblokt worden, maar oh wat ga ik een avonturen beleven met Aag --> mijn allerbeste vriendinnetje die mij vergezeld op dit avontuur! En niet te vergeten mijn kleine gele badeend Nappie D (zie foto). En om het verhaal nog mooier te maken: vanaf 10 mei gaan Aag + Jasper en JJ (onze friends die ook in de States studeren) + moi ook nog eens door Amerika treinen mèt een klein uitstapje naar Alessa die op dat moment op Aruba stage loopt. Kan het leven nog mooier??? Ik heb er zin an :)

Actief sinds 26 Juni 2006
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 30001

Voorgaande reizen:

03 Juli 2009 - 01 Augustus 2009

CISV zomerkamp

05 Januari 2007 - 05 Januari 2007

Spring Semester @ USA

15 Juli 2006 - 15 Augustus 2006

Australia

Landen bezocht: